perjantai 9. kesäkuuta 2017

Vanhoja päiväkirjoja, osa 2

24.4.2013
Anteeks ennen oo ny kirjottanu paljoo..! Läskistyny oon varmaan 50kg!! Oon kipee enkä saa liikkuu etten tulis kipeemmäks ja miulla on varmaan joku stressi ku pitäis yrittää numeroita korottaa, liikkuu, läksyt ja iskä oli 2pv humalassa ja porukat vaan huus niin mietin jo että karkaan.
17.12.2013
Oon miun toisessa päiväkirjassa avautunu paljon masennuksestani ja muutenkin pahasta olostani. Minulla siis esiintyy paniikkihäiriöitä ja masennusta. Syön unilääkkeitä ja myös mieliala lääkkeitä (seronil 20mg). Vasta kesällä uskalsin myöntää yhdelle samulille mistä tämä kaikki paska johtuu. Nyt ehkä 3viikkoa sitten uskalsin myös osan avautua porukoille. Silloin älysin että olin isäni ryyppäämisestä saanut pahat traumat joita en halua vieläkään myöntää vaikka tarvitsisin niihin niihin apua, ennen kuin taas tees itselleni jotain pahaa.
Minulla siis löytyy edelleen vasemmasta ranteesta viiltely jälkien arpia. Olen monesti haaveillut uudestaan, mutta onnekssi olen päässyt ajatuksesta irti. Tää kaikki ei vaan oo mitään helppoo ja kärsin + kuolen sisältä hetki hetkeltä vaikka ulospäin näytän hyvin voivalta ja iloiselta.
"Minä haluan niin kovasti kuolla.
Minä haluan niin kovasti pois tästä maailmasta.
Minä en jaksa enää elää.
Minä en jaksa tätä sairautta enää"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti