keskiviikko 7. kesäkuuta 2017

Tutustu minuun

(X)poltan tupakkaa
(/)juon kahvia
(X)juon teetä
(X)tykkään kissoista
(X)tykkään koirista
()käytän huuto.nettia
(X)kuuntelen poppia
()scooter on hyvä
()olen töissä
(X)olen nähnyt nalle puh ja möhköfantti
(X)rakastan shoppailua
(X)rakastan pizzaa
()rakastan kana elmacoa
(X)rakastan äitiäni
()kerään kivi-tuikkuja
(X)olen itsepäinen
()olen ujo
()olen käynyt korkeasaaressa tänä kesänä
(X)osaan uida
(X)minulla on auto
(X)minulla on pyörä
(X)en asu enää vanhempieni luona
(X)tykkään siivoamisesta
()tykkään pestä mattoja
(X)tykkään kesästä
()tykkään keväästä
(X)minulla on nilkkakoru
()minulla on napakoru
()minulla on kihlasormus
()minulla on akvaario
(X)minulla on snapchat
()olen rekisteröitynyt suomi24:ään
()olen ollut tänään töissä
(X)olen herännyt kuudelta
(X)olen nähnyt tänään äitini
(X)olen nähnyt tänään veljeni/siskoni
()olen palauttanut tänään elokuvia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti