sunnuntai 21. toukokuuta 2017

Nyt se sit tapahtu (#Äiti)

Moikka!

Oon tässä pari päivää miettiny, että kirjotanko tänne tästä tapauksesta tai ylipäätänsä enää näitä syvällisiä.. Mutta tää on ainut tapa millä saan pidettyä itteni edes jotenkin kasassa.. 

Eli tää nyt kertoo siitä miks mietin tänne avautumista uudelleen.. ALOITETAAN!

Oon yrittäny pitää tän blogin salassa porukoilta jo pitkään.. Noo nyt tän viikon torstaina äiti oli löytäny miun blogin ja tietty lukenut täältä kaiken. Ilmeisesti myös iskä oli jotain tekstejä lukenut. 

Äiti siis soitti miulle ja sano et oli lukenu miun blogin. Sillä hetkellä olin just lenkittää Muskaa ja toi lause sai miut romahtamaan täysii. Vajosin keskelle tietä polvilleen ja kyyneleet alko valumaan. Menin jotenkin ihan sekasin mielessä ja aloin jo miettimään, että kuka on mennyt linkkaamaan blogin linkin äitille. Sitten tajusin, että olin linkannu tän yhteen fb ryhmään, enkä muistanu et äitiki on kyseisessä ryhmässä. 

Pitkän keskustelun jälkeen olin ihan fine asian suhteen, kylläkin samalla järkyttynyt ja ajatukset oli aivan sekasin. Tiedän nyt saavani ymmärrystä paremmin vanhemmiltani. 


Kaikkein eniten olen yrittänyt salata viiltelyn/muuten itsensä satuttamisen heiltä monenmonta vuotta. On ollut usein kertoja kun kaverit ovat nähneet viiltoni ja ''uhanneet'' kertoa äidilleni. No, koska olen taitava peittämään tunteeni, niin aina saanut vakuutettua kavereille, että ''en enää ikinä viiltele. En nimittäin halua että porukat tietää''. Tokihan ne sit on sen uskonut ja viikko myöhemmin taas uusi viilto kehossa..''hups''

Toki onha täällä niin paljo kaikkee muutakin mitä en ois ehkä halunnut heidän löytävän/tietävän, mutta toisaalta olon helpottunut siitä että viimeinkin miun ei tarvii miettii porukoille mennessä mitä voin laittaa päälle ja mitä en. Koska siis viillothan on laitettava piiloon, oli sitten miten lämmin vaan. Joko sit meikkaamalla, pitkällä paidalla tai sukilla. Kyllä näitä keinoja keksii ja kun omat ideat loppuu niin google kyl auttaa!


Mutta joo.. Päätin jatkaa tänne avautumista, vaikka tiedänkin nytten, että vanhempani saavat tietää kaiken tänne laittamani. 

Tämmönen tällä kertaa..katellaan mitä seuraavaksi! HEIDO <3 ! 

ps. Jos on ideoita/toiveita blogiin liittyen tmv niin aina saa sanoo :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti