tiistai 29. elokuuta 2017

Päivystyksessä 28.8.

Moikka!
Eilinen ei mennyt ihan niinkuin olisin toivonut..
Minulla on ollut eriasteisia vatsakramppeja viime ke/to asti. Alussa ne olivat vain pieniä ja harvoin. Sunnuntaina se sitten alkoi ja todella kovana. Itkin ja kouristelin kippurassa kauheiden kramppien kourissa. Yksi kramppi kesti aina 1-5min ja sitten saattoi jo parin minuutin päästä tulla seuraava. Yölläkin heräilin kramppeihin.
Maanantain aamuna mietin, että pääsenköhän töihin. En meinannut päästä lenkittämään koiria ja kävellessä tuli kramppeja. No päätin mennä töihin ja sovimme töissä, että voin lähteä kesken päivän kotiin.
Kärvistelin kuitenkin kramppien kanssa töissä ja töiden jälkeen ajoin porukoille. Siellä krampit lisääntyivät ja soitimme päivystykseen.
Noin tuntia myöhemmin olin päivystyksessä, makaamassa sairaala sängyssä. En pystynyt oikein istumaan enkä seisomaan/kävelemään. Olin myös umpijäässä.
Minua tutkittiin ja tutkittiin. Kuitenkaan kukaan ei oikein tiennyt syytä kramppeihini ja lämpöilyyni tai edes että liittyvätkö ne toisiinsa.
Puoli kymmeneltä illalla pääsin lähtemään. Jatkohoito ohjeina sain kolme päivää sairaslomaa ja tarvittaessa tultava uudelleen sairaalalle, niin voivat antaa lääkettä suoraan suoneen..

Nyt tiistaina, ensimmäisenä sairaslomapäivänä, olen edelleen saanut kramppeja..saa nähdä miten ensi yö menee ja alkavatko nämä vähentyä..

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta🙄

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti