maanantai 6. marraskuuta 2017

Olen tyytyväinen itsessäni..

Voisin kirjoittaa melkein kirjan siitä miksi vihaan itseäni. On kuitenkin muutamia asioita joihin olen itsessäni tyytyväinen, edes jotenkin. Ajattelin kirjata niitä tähän nyt ylös ja tehdä myöhemmin uuden tämmöisen ja katsoa olenko tyytyväinen vielä samoihin asioihin. Samalla näen olenko oppinut arvostamaan itsessäni enemmän asioita.

Mutta asiaan. Tässä ois nyt näitä mihin oon tällä hetkellä tyytyväinen itsessäni/elämässäni:

  • Minulla on ympärillä edes muutama ihminen joihin voin luottaa sataprosenttisesti
  • Tykkään naamanpiirteistäni, varsinkin silmistäni.
  • Omistan kaksi koiraa jotka tuovat iloa elämään
  • Minulla on ihminen jota ilman en enää osaisi elää <3
  • Omaan ajokortin
  • Lävistykseni ovat kivoja ja mielestäni ne sopivat minulle,

Mutta tässä tää lista nyt oikeestaan on..Ehkä myöhemmin lista olisi pidempi.. :/




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti