maanantai 7. marraskuuta 2016

Miksi piiloutua?

Moikka!

En nyt tarkalleen muista, mutta taisin joskus sanoa täälläkin, että haluan pitää blogini ''nimettömänä''. Tämä sen takia koska pelkään mitä muut ajattelisivat minusta näiden juttujen luettuaan..

Nyt kuitenkin olen vähitellen alkanut kertomaan muutamille tutuille/kavereille tästä ja he ovat olleet iloisia että minulla on tapa purkaa pahaa oloani minkä muuten piilottaisin sisälleni. Myös saan kertoa niitä iloisia asioita, jotka piristävät kummasti elämääni <3 ! 

Ajatuksissani on kuitenkin alkanut pyöriä että MIKSI.. Miksi häpeän sitä mitä olen oikeasti, sitä millainen olen kuoren sisältä tai mitä olen tehnyt. Tämähän on minun elämäni ja vain minä voin päättää miten sen suoritan.. En todellakaan voi kaikkia miellyttää enkä saa tehtyä tekemättömäksi, joten miksi valehdella?! 

Eli nyt olen ajatellut tehdä blogi kirjoituksen jossain tässä (lähiaikoina?), missä kertoisin tarkemmin itsestäni ja kuka olen :). Saisin yhden taakan näin pois mielestäni ja ehkä ystäväni ymmärtävät minua näin paremmin.

Mutta nyt mie lähen saunomaan. HEIDO <3 ! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti